US Pikör

Välkommen till Heda Ridklubbs ungdomssektion

Vår Verksamhet

US Pikör är ungdomssektionen på Heda och är till för alla medlemmar i föreningen upp till 26 år. Vi arbetar ständigt med att skapa en så trygg stallmiljö som möjligt för alla barn och ungdomar. Vi vill att alla ska känna glädje i att åka till stallet – på samma sätt som vi gör!

För att uppnå detta anordnar vi aktiviteter, både online och fysiskt. Vi håller även god kontakt med våra medlemmar genom sociala medier och ser till att miljön är lika trygg där som i stallet. De årliga spöknätterna tillhör våra populäraste aktiviteter, men vår verksamhet präglas av mycket mer än så. Här på hemsidan kan ni se vilka aktiviteter som är planerade inom den närmsta tiden. Information publiceras både på hemsidan och sociala medier, men framförallt på anslagstavlan i stallet.

Följ oss på våra sociala medier för att inte missa något, vi heter @uspikor överallt. Där kan ni alltid ha kontakt med oss – även när vi inte ses i stallet.

Ni kan även kontakta oss via mail vid frågor eller funderingar kring vår verksamhet:
✉️ us@hedaridklubb.se

Vi ses i stallet!